Ekmob/Şener: Rekabetin giderek arttığı bir ortam olan otomotiv sektöründe artık satış süreçleri de değişiyor
04/05/2024 14:20:23

Sektörler için daha iyi bir müşteri deneyimi ve artan gelirler için mobil teknolojilerden destek almanın kaçınılmaz olduğunu belirten Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Rekabetin giderek arttığı bir ortam olan otomotiv sektöründe artık satış süreçleri de değişiyor. Otomotiv şirketlerinin çoğunluğu önceki nesiller tarafından kurulmuş olsa da yönetimi yeni nesil tarafından yapılıyor. Yeni neslin de dijitalleşme isteği ve çabası var. Teknolojinin gelişmesiyle genç nüfusun satın alma işlemlerine bakış açısı da rol değiştirdi. Mobil uygulama üzerinden birçok alışveriş gerçekleştiren genç nüfus, aynı işlemi otomobil alırken de uyguluyor. Mobil uygulamaların satışlara olan olumlu etkisini deneyimlemek için hızlı bir şekilde harekete geçmek oldukça önemli.” dedi.

Müşteri temsilcilerinden ilk dokunulan andan satış sonrası sürece kadar birçok adımı mobil uygulamalarla yönetmenin mümkün olduğunu da sözlerine ekleyen Şener, “Ekmob ürünleriyle araç satın alırken mobil uygulamaların desteğini tercih eden alıcılarla güçlü ilişkiler kurabilir ve tekrar satın alma işlemleri deneyimlenebilir. Otomotiv sektöründe finans, pazarlama, satış üçgeninde müşterileri ve bayileri sağlıklı tutmaya çalışmak en önemli adımlar arasında. Saha satış ekiplerinin üretkenliğini artırmayı amaçlayan ve zaman tasarrufu sunan Ekmob SFA da mobil olarak hizmet veriyor. Yöneticilerin ve satış ekiplerinin işini kolaylaştıran özelliklerimiz sayesinde, daha fazla satışa odaklanmayı sağlıyoruz. Manuel olarak yapılması gereken görevleri Ekmob SFA ile otomatikleştirebilmek ve uzaktayken dahi sunduğu avantajları deneyimlemek otomotiv sektörüne hem hız hem da tasarruf sağlıyor.  ERP entegrasyonumuz sayesinde de cari ekstre ve bakiye görüntüleme anlık Ekmob uygulaması üzerinden yapılabiliyor. Ekmob olmayan bir durumda finans ile sürekli telefonda ya da mailde vakit geçirilmesi gerekiyor. Otomotiv sektörü Ekmob kullanımı ile kullanıcı başı günlük ortalama aktivite sayısı %36 artırıyor. Tekil müşteriye yapılan aktivite sayısı %30 artarken, aktivitelerin %’43’ü ya satış ya da tahsilatla sonuçlanıyor.” şeklinde konuştu.

 


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
Foreks
Metals Market
Montel News
Foreks Twitter

{name}
{content}
+
-
{name}
{content}
+
-

Please wait...

WOULD YOU LIKE US TO CALL YOU?

  • NAME
  • SURNAME
  • TELEPHONE
  • E-MAIL
  • MESSAGE
  • Illuminated Text on Personal Data I have read the and I have my consent to the processing of my personal data under the application.

Please wait...

LET US CALL YOU

  • NAME
  • SURNAME
  • TELEPHONE
  • E-MAIL
  • MESSAGE
  • Illuminated Text on Personal Data I have read the and I have my consent to the processing of my personal data under the application.